Informazioa

Jarri gurekin harremanetan. Zure galderei, iruzkin, iradokizunak ahalik eta lasterren erantzungo diegu.

(*) Nahitaez bete beharreko eremuak

Barañaingo Musika Eskolako Matrikula berritzea 2023-2024

Datu pertsonalak

NANik ez izanez gero," 0" sartu

Hurrengo ikasgaian matrikulatzea eskatu

2. musika-tresna duten ikasleen kasuan, adierazi oharren eremuan.

Datu pertsonalak aldatzea

Ordainketa mota

* Matrikularen formalizazioak prezio publikoa osorik ordaintzeko konpromisoa dakar
** Familia nukleoko 3. matrikulatik aurrera (familiako edozein kide), zenbateko txikieneko matrikulari %50 deskontua aplikatuko zaio. Deskontua aplikatzeko, eskari orokorra aurkeztu beharko da Administrazio departamentuan prezio murrizketa eskatuz eta ikasle bakoitzaren izena adieraziz. Tarifa edo deskontu onuragarrienak aplikatuko dira, baina ez dira metagarriak izango.

Beste batzuk

Musika Eskolaren datu pertsonalen tratamendua

Mesedez, MUSIKA ESKOLAREN DATU PERTSONALEN TRATAMENDUA adieraz iezaguzue baimena ematen duzuen ala ez taula honetan, edozein unetan baliogabetu dezakezue baimena.